Un 93% de vots positius per la fusió de les Cooperatives de Solivella i l’Espluga de Francolí

Un instant de les votacions a Solivella
Un instant de les votacions a Solivella
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres es feia a Solivella una segona tanda de votacions per la fusió de la Cooperativa del municipi amb la de l’Espluga de Francolí. Així com al desembre hi va haver la decepció de no arribar al 66% de vots positius necessaris per aprovar la fusió, dimecres els vots positiu van arribar al 93% i, per tant, es podia tirar endavant amb la fusió d’ambdues cooperatives que donaran lloc a l’anomenada Agrícola de la Conca i Secció de Crèdit.

En aquesta nova Junta que s’ha de crear, hi haurà un total d’onze membres, sis seran de Solivella i cinc de l’Espluga de Francolí. L’actual president de la Cooperativa de Solivella, Josep M. Domingo, serà el president de la nova Junta i, el vicepresident serà el fins ara president de la Cooperativa de l’Espluga de Francolí, Isidre Rosell.

Ambdós presidents s’han mostrat contents amb el resultat final a favor de la fusió, que tots dos qualifiquen de “positiva i necessària per ser més forts i tirar endavant”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres