Primeres auditories d’ajuntaments de la comarca en el Projecte EMAS22

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja s’han iniciat les primeres auditories de verificació del projecte EMAS 22 en les que hi han participat alguns municipis de la Conca de Barberà.

En aquestes auditories s’analitzen els consum energètics de llum, aigua i gas per així calcular les emissions de CO2 que generen. També s’analitza el consum de paper, material d’oficina, bombetes i tòner, tot plegat, material que té una incidència ambiental.

De moment, ja han realitzat la seva auditoria els municipis de Vilanova de Prades, Vimbodí i Poblet, Senan i Vilaverd. Queden pendents per fer l’auditoria els consistoris de Blancafort, Solivella i Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres