Els espluguins ja es poden apuntar a la Rua de Carnaval

Imatge del Carnaval 2013 a l'Espluga de Francolí
Imatge del Carnaval 2013 a l'Espluga de Francolí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tots aquells que vulguin participar a la rua de Carnaval de l’Espluga de Francolí, que se celebrarà el proper dissabte 1 de març, ja ho poden fer a les oficines de l’Ajuntament.

Aqueta serà la 32a edició d’aquesta festa molt participativa al municipi i enguany presenta diverses novetats, per exemple, diferents premis a la desfilada que es fa al Casal. En aquest sentit, es redueix la quantitat de premis a donar passant de dotze a sis. Els premiats seran aquells que escullin les comparses que formen part de la Comissió Cívica del Carnaval.

Pel que fa a la rua del carrer, el format serà el mateix que s’ha dut a terme els darrers anys, tot i que també variaran alguns premis, per exemple, no hi haurà el premi a la comparsa més divertida ni el de la comparsa més friqui.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres