Els alumnes de les escoles de la Conca de Barberà fan tallers de reciclatge

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tal com es porta fent des de fa anys, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà emprèn el Pla d’Activitats d’Educació Ambiental en el qual realitza un taller sobre residus amb el nom “Aprenem a reciclar” per les escoles de la comarca, concretament, per als alumnes de tercer i quart d’educació primària.

En aquests tallers els alumnes aprenen el respecte a la natura i al medi ambient i es consciencien per al futur del nostre planeta. Així, aprenen a utilitzar els contenidors de recollida selectiva, a fer compres responsables i sostenibles, etc. També aprenen a fer diversos objectes amb material reciclable.

Els tallers van començar el passat 11 de febrer i es calcula que el faran un total de 350 alumnes. Les primeres escoles a realitzar-lo han estat Mare de Déu del Carme i el Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres