Nova edició de les “Tardes d’Hivern al Cafè” a Montbrió de la Marca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els veïns i les veïnes de Montbrió de la Marca van celebrar el cap de setmana passat una nova edició de les “Tardes d’Hivern al Cafè”, en aquesta ocasió, amb una activitat en la qual van fer lioneses, dolces i salades.
El taller va tenir una bona participació i tots els presents van passar una estona divertida. A més, un cop acabat aquest, unes divuit persones es van quedar a sopar al mateix local i es van menjar les lioneses salades, per acompanyar al primer plat, i les lioneses dolces, de postres.
El proper taller que es farà serà de bunyols de quaresma, però encara cal concretar-ne la data.
Cal recordar que el municipi celebrarà el dia 8 de març el Carnaval i l’endemà, la calçotada popular.
El taller va tenir una bona participació i tots els presents van passar una estona divertida. A més, un cop acabat aquest, unes divuit persones es van quedar a sopar al mateix local i es van menjar les lioneses salades, per acompanyar al primer plat, i les lioneses dolces, de postres.
El proper taller que es farà serà de bunyols de quaresma, però encara cal concretar-ne la data.
Cal recordar que el municipi celebrarà el dia 8 de març el Carnaval i l’endemà, la calçotada popular.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
