Acte reivindicatiu per exigir la gratuïtat del peatge de l’AP-2 Lleida-Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest matí 17 de febrer ha tingut lloc a les Borges del Camp un acte reivindicatiu per exigir la immediata gratuïtat del peatge i el posterior rescat de la concessió de l’AP-2 en el tram Lleida-Montblanc, un acte en el qual han pres part representants del teixit empresarial i econòmic, de la societat civil, de les institucions, municipis i entitats de les comarques de Lleida i de Tarragona.

Ja el passat mes de juny, a Montblanc es demanava el rescat de la concessió de l’autopista Montblanc-Lleida per solucionar la fi de l’eix Cantàbric-Mediterrani, una alternativa per millorar la comunicació entre Tarragona i Lleida, tot evitant la construcció d’una nova autovia que comptaria amb un elevat pressupost i un nou impacte ambiental i territorial a la zona. També  s’assoliria una connectivitat amb el port de Tarragona i, per extensió, amb el corredor Mediterrani.

L’acte d’avui ha estat convocat per les Cambres de Comerç de Reus i Lleida, el Col·lectiu Conca 22, l’Ateneu Popular Garriguenc i la Plataforma Prou Morts a la N-240, que integra els municipis lleidatans de la via.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres