El Club BTT Montblanc neteja i recupera senders de la zona de Sant Joan

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Club BTT Montblanc ha estat netejant i recuperat senders de la zona de Sant Joan de Montblanc aquest passat cap de setmana (15 de febrer).

Les tasques, que s’han dut a terme de manera totalment desinteressada, van consistir en la neteja de tres senders: el sender del bosc de París, el sender d’enllaç entre el camí del Tàrrega i la pista de Sant Joan i l’antic GR de Sant Joan. Alguns d’aquests senders es trobaven força malmesos, sobretot, a causa de les ventades dels últims anys.

Els treballs han estat realitzats per uns quants socis del club amb l’ajuda de l’empresa de treballs forestals Jan i Maiet, dirigida per Andreu Campdepadrós.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres