Conferència del Club Excursionista Montblanc a càrrec de Joan Pallissé

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En el marc del seu cinquantè aniversari, el Club Excursionista Montblanc organitza diferents conferències, una de les quals es farà aquest divendres 21 de febrer a la sala d’actes del Museu Arxiu de Montblanc a dos quarts de vuit del vespre.

La conferència anirà a càrrec de Joan Pallissé Clofent, un montblanquí vinculat a l’entitat i que sent una gran passió per l’espeleologia. De fet, aquesta xerrada, en la qual explicarà algunes de les seves vivències, es titula “Solencio en el record. Crònica sentimental de Solencio. 50 anys d’exploracions”.  I és que el Solencio de Bastarás representà un veritable repte per als espeleòlegs catalans. Una conferència que té lloc quaranta-cinc anys després de les primeres exploracions de l’indret.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres