Tallers de prevenció i de primers auxilis als centres de secundària de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més, l’Oficina Jove de la Conca de Barberà organitza els tallers de prevenció i primers auxilis a alumnes de secundària dels instituts de la comarca.

Es tracta de tallers que imparteixen Bombers de la Generalitat o infermers i agents de salut als alumnes de tercer d’ESO de la Conca de Barberà i de segon d’ESO de Santa Coloma de Queralt.

Així, s’ensenya als alumnes coneixements d’autoprotecció en cas d’emergència, practiquen la posició lateral de seguretat i el tractament de talls i cremades. Per acabar el taller, els participants realitzen un qüestionari d’avaluació.

Els propers tallers tindran lloc els dies 24 i 26 de febrer, als centres de secundària de l’Espluga de Francolí i de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres