L’1 de març, Carnaval a Solivella amb un cartell titulat “Kung-Fusió”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un cartell que esmenta la fusió entre les Cooperatives de Solivella i l’Espluga de Francolí ha servit d’inspiració a la festa de Carnaval d’enguany a Solivella amb el títol “Kung-Fusió”. De fet, tot el programa d’aquesta celebració, que es farà el proper dissabte 1 de març, és una sàtira a aquesta fusió entre les Cooperatives.
Sa Majestat Carnestoltis XXII convida tots els fusionats i fusionades a participar en aquesta festa que començarà a les set de la tarda al pàrquing del St. Jordi, per iniciar així la rua de Carnaval.
A l’arribar a la plaça Major, Sa Majestat Carnestoltis pujarà al balcó de l’Ajuntament, on farà el discurs i, tot seguit, es diran els premis del concurs.
Tots els qui vulguin participar en aquesta festa han d’apuntar-se a les oficines de l’Ajuntament, la data límit per apuntar-se és el 28 de febrer.
Sa Majestat Carnestoltis XXII convida tots els fusionats i fusionades a participar en aquesta festa que començarà a les set de la tarda al pàrquing del St. Jordi, per iniciar així la rua de Carnaval.
A l’arribar a la plaça Major, Sa Majestat Carnestoltis pujarà al balcó de l’Ajuntament, on farà el discurs i, tot seguit, es diran els premis del concurs.
Tots els qui vulguin participar en aquesta festa han d’apuntar-se a les oficines de l’Ajuntament, la data límit per apuntar-se és el 28 de febrer.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
