Alumnes de l’Escola Mare de Déu del Carme fan un taller d’educació viària

Un instant del taller.
Un instant del taller.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A principi de mes, els/les alumnes de primària de l’Escola Mare de Déu del Carme de l’Espluga de Francolí van realitzar un taller d’educació viària en el qual van aprendre el significat de molts senyals de trànsit que es troben en el dia a dia quan van pels carrers amb bicicleta.

Així, l’alumnat va rebre una classe teòrica del significat dels senyals i també ho va posar a la pràctica sobre les bicicletes, això sí, amb el casc posat. Va ser aleshores quan es va saber quins alumnes fan bé i, per exemple, s’aturen davant d’un senyal de stop.

El més important de tot, però, va ser que els/les alumnes van aprendre molt en aquest taller i saben que, a partir d’ara, han d’estar molt atents i respectar tots els senyals quan circulin pels carrers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres