Acord de col·laboració amb els consells comarcals per optimitzar la prestació de serveis als municipis

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres passat es va signar un nou conveni de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i els consells comarcals del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre per optimitzar la prestació de serveis municipals de cooperació i col·laboració.
Aquest acord estableix l’aportació de 4.876.837 euros als consells comarcals de la demarcació per l’any en curs amb l’objectiu que els recursos econòmics de la Diputació s’adrecin a les necessitats actuals dels ens locals per optimitzar els recursos i evitar duplicitats en les assistències i serveis municipals. Així mateix, el conveni vol defensar els interessos dels municipis i entitats municipals descentralitzades i impulsar la seva modernització, en especial, els de menys capacitat econòmica.
Aquest conveni marc s’instrumenta a partir de dues línies d’actuació, que són l’assistència bàsica als municipis que haurà de prestar el consell comarcal, i la gestió comarcal d’inversions supramunicipals.
Aquest acord estableix l’aportació de 4.876.837 euros als consells comarcals de la demarcació per l’any en curs amb l’objectiu que els recursos econòmics de la Diputació s’adrecin a les necessitats actuals dels ens locals per optimitzar els recursos i evitar duplicitats en les assistències i serveis municipals. Així mateix, el conveni vol defensar els interessos dels municipis i entitats municipals descentralitzades i impulsar la seva modernització, en especial, els de menys capacitat econòmica.
Aquest conveni marc s’instrumenta a partir de dues línies d’actuació, que són l’assistència bàsica als municipis que haurà de prestar el consell comarcal, i la gestió comarcal d’inversions supramunicipals.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
