El príncep arriba a Poblet per presidir la reunió de la Junta Directiva de la “Sociedad Bicentenario General Prim”

El príncep Felip de Borbó arribant al Monestir de Poblet.
El príncep Felip de Borbó arribant al Monestir de Poblet.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Puntual a les dotze del migdia, feia la seva entrada a l’històric recinte del monestir de Poblet, el príncep Felip de Borbó, un dels últims actes que realitzava després del seu llarg periple al nostre país d’aquests últims dies i que va començar amb l’inici del Congrés de Telefonia Mòbil.

Just a l’arribar, era rebut a la porta de la torre que dóna entrada als visitants pel pare abat i prior del monestir, que l’han acompanyat dintre del recinte per tal de saludar la comunitat.

Posteriorment, passat més o menys un quart d’hora, es dirigia a peu en direcció a l’Hostatgeria del Monestir, on l’esperaven en formació les autoritats presents i, posteriorment, saludava un bon nombre de turistes xilens que reclamaven la seva presència, tot departint i fotografiant-se una estona amb ell.

A continuació, s’ha dirigit a l’interior de l’Hostatgeria, on començava l’objectiu de la visita, presidir la reunió de la Junta Directiva de la “Sociedad Bicentenario General Prim”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres