El príncep arriba a Poblet per presidir la reunió de la Junta Directiva de la “Sociedad Bicentenario General Prim”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Puntual a les dotze del migdia, feia la seva entrada a l’històric recinte del monestir de Poblet, el príncep Felip de Borbó, un dels últims actes que realitzava després del seu llarg periple al nostre país d’aquests últims dies i que va començar amb l’inici del Congrés de Telefonia Mòbil.
Just a l’arribar, era rebut a la porta de la torre que dóna entrada als visitants pel pare abat i prior del monestir, que l’han acompanyat dintre del recinte per tal de saludar la comunitat.
Posteriorment, passat més o menys un quart d’hora, es dirigia a peu en direcció a l’Hostatgeria del Monestir, on l’esperaven en formació les autoritats presents i, posteriorment, saludava un bon nombre de turistes xilens que reclamaven la seva presència, tot departint i fotografiant-se una estona amb ell.
A continuació, s’ha dirigit a l’interior de l’Hostatgeria, on començava l’objectiu de la visita, presidir la reunió de la Junta Directiva de la “Sociedad Bicentenario General Prim”.
Just a l’arribar, era rebut a la porta de la torre que dóna entrada als visitants pel pare abat i prior del monestir, que l’han acompanyat dintre del recinte per tal de saludar la comunitat.
Posteriorment, passat més o menys un quart d’hora, es dirigia a peu en direcció a l’Hostatgeria del Monestir, on l’esperaven en formació les autoritats presents i, posteriorment, saludava un bon nombre de turistes xilens que reclamaven la seva presència, tot departint i fotografiant-se una estona amb ell.
A continuació, s’ha dirigit a l’interior de l’Hostatgeria, on començava l’objectiu de la visita, presidir la reunió de la Junta Directiva de la “Sociedad Bicentenario General Prim”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
