Joan Altimís i Josep M. Bonastre, nous consellers comarcals

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà va celebrar dilluns 24 de febrer un ple extraordinari en el qual van prendre possessió com a nous consellers comarcals Joan Altimís, alcalde de Savallà del Comtat, i Josep M. Bonastre, alcalde de Vallfogona de Riucorb.

Ambdós alcaldes de la Conca de Barberà, del grup de Convergència i Unió, prenen possessió del càrrec de consellers en substitució als anteriors consellers, Santiago Trilla, alcalde de Llorac, i Josep M. Llorach, alcalde de Forès, els quals varen renunciar al càrrec en el ple del mes de gener per motius de pactes interns en el partit de CiU.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres