Josep Maria Terricabras: “El 9 de novembre, el poble de Catalunya tindrà la possibilitat de decidir el seu futur”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Josep Maria Terricabras, candidat d’ERC a les Eleccions Europees del 25 de maig, va ser present divendres passat a Montblanc en una xerrada emmarcada dins la campanya informativa d’ERC titulada “Votar és democràcia”.

Van ser presents en aquest acte, celebrat a l’Antic Hospital de Santa Magdalena de la capital de la Conca de Barberà, un centenar de persones, entre elles, l’alcalde montblanquí i diputat al Parlament, Josep Andreu, que també féu una intervenció.

Josep Andreu va arremetre contra el discurs de la por d’aquells que no volen que se celebri la consulta el 9 de novembre. També va reflexionar dient que, en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta, “els que som d’Esquerra Republicana lluitarem perquè la consulta se celebri; en tot cas, pensem que, si no és el 9 de novembre, els catalans serem cridats a les urnes d’alguna manera o altra i, quan això passi, podem configurar grans aliances entre els partits que compartim l’objectiu d’exercir el dret a vot”.

Per la seva part, Josep Maria Terricabras va mostra la seva certesa que “el 9 de novembre el poble de Catalunya tindrà la possibilitat de decidir el seu futur”. El candidat d’ERC al Parlament Europeu es va mostrar “indignat” per determinats missatges dels partidaris de no deixar votar. També va adreçar-se als presents dient que les eleccions al Parlament Europeu han de comptar amb una bona participació; així, assegurava, Europa rebrà un missatge molt nítid si les formacions que comparteixen la defensa de l’exercici del dret a decidir reben un suport molt majoritari en una regió on la població s’haurà mobilitzat més que mai.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres