Els Micropobles es van trobar a la localitat de Copons

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una vintena d’alcaldes i regidors catalans, entre ells, quatre electes de la Conca de Barberà, es van reunir a Copons el dissabte 22 de febrer en una convocatòria del Consell Directiu de l’Associació de Micropobles de Catalunya.
La trobada va servir per preparar la primera Convenció Nacional, indret on es vol donar a conèixer i fer el rellançament definitiu de l’Associació de Micropobles.
Val a dir que l’Associació ha comptat amb quatre noves altes aquest any i, per tant, són més de noranta els petits municipis de Catalunya (de menys de 500 habitants) que ja hi formen part.
Una mostra de com són tots aquests pobles, els seus costums, imatges, etc., es pot veure al web microcatalunya.cat, un lloc web que es va presentar també en aquesta trobada.
La trobada va servir per preparar la primera Convenció Nacional, indret on es vol donar a conèixer i fer el rellançament definitiu de l’Associació de Micropobles.
Val a dir que l’Associació ha comptat amb quatre noves altes aquest any i, per tant, són més de noranta els petits municipis de Catalunya (de menys de 500 habitants) que ja hi formen part.
Una mostra de com són tots aquests pobles, els seus costums, imatges, etc., es pot veure al web microcatalunya.cat, un lloc web que es va presentar també en aquesta trobada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
