Viatge del Grup de Jubilats del Casal Montblanquí als Emirats Àrabs i Oman

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vint-i-sis persones del grup de Jubilats del Casal Montblanquí van iniciar el passat 6 de febrer un viatge amb destí als Emirats Àrabs.

El grup va embarcar a l’avió des de Barcelona per desplaçar-se a Dubai, capital dels Emirats Àrabs Units.

A continuació, van gaudir d’un interessant viatge a bord del vaixell Costa Fortuna, un creuer que va començar a Dubai amb una visita molt completa d’Heritage Village, Barri de Bastika, Museu de Dubai, embarc en un Abra (taxi d’aigua), soc de les espècies i basar de l’or.  També van visitar el Dubai Modern - Mesquita de Jumeirah, visita de l’edifici Burj a la Rab, illa de la Palmera “Palm Jumeirah”, per veure l’hotel Atlantis the Palm. Tornada amb monorail, Marina de Dubai, amb projectes sorprenents d’edificis de comerç i negocis de l’Emirat. Continuem cap a Mail of Emirates; un centre comercial. A més, el grup va visitar, entre altres indrets del país, l’Ski Dubi, Burj Khalifa, la torre més alta del món anomenada Burj Dubai de 828 metres i pujada al pis 124.

D’altra banda, el grup de vint-i-sis persones també va realitzar parada a Muscat, Khasab (Oman), Abudhabi, va fer un safari per les dunes i, finalment, van retornar a l’aeroport per embarcar direcció Montblanc el 14 de febrer.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres