Debat sobre territori i paisatge a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’antic hospital de Santa Magdalena de Montblanc acull aquest dissabte 8 de març un debat sobre la preservació de l’entorn a la comarca.

Aquest és un acte organitzat per la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Montblanc, que es realitzarà a partir de les set de la tarda i que comptarà amb la xerrada de Sergi Saladié Gil, llicenciat en Geografia i professor de la URV, així com coordinador dels catàlegs dels paisatges del Camp de Tarragona. Tot seguit, s’iniciarà un debat obert a tots els participants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres