Els Amics dels Gegants van participar a la Festa de l’Arròs de Sant Fruitós de Bages

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge els Amics dels Gegants de Montblanc s’han traslladat a Sant Fruitós de Bages per tal de participar a la Festa de l’Arròs, declarada d’Interès Turístic Nacional.
Van participar en aquesta sortida fins a 43 components de la colla montblanquina i tots, amb els Veguers de Montblanc, van celebrar una trobada de gegants junt amb els gegants de la població i els de les colles de Balsareny, Hospitalet de Llobregat, Navarcles, Sant Joan Despí, Badalona i el Masnou.
Els montblanquins van aprofitar la sortida i el fet de ser en aquesta festa per degustar el tradicional i prestigiós arròs de Sant Fruitós de Bages.
Van participar en aquesta sortida fins a 43 components de la colla montblanquina i tots, amb els Veguers de Montblanc, van celebrar una trobada de gegants junt amb els gegants de la població i els de les colles de Balsareny, Hospitalet de Llobregat, Navarcles, Sant Joan Despí, Badalona i el Masnou.
Els montblanquins van aprofitar la sortida i el fet de ser en aquesta festa per degustar el tradicional i prestigiós arròs de Sant Fruitós de Bages.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
