Qui compri una entrada per visitar el monestir de Poblet també podrà accedir gratuïtament al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de fa pocs dies, qui adquireixi una entrada per visitar el monestir de Poblet també pot accedir, de franc, a veure les instal·lacions del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí. Aquest és l’acord que han signat l’Ajuntament i l’Abadia i que, sens dubte, permetrà un increment del nombre de visitants al Museu vimbodinenc.

D’aquesta manera, s’uneixen dos del principals atractius turístics del municipi i és que cal recordar que el primer forn de vidre documentat de Vimbodí data del 1188, un forn que va ser creat per contribuir a la construcció del monestir de Poblet.

Aquesta mesura d’oferir l’entrada gratuïta al museu a aquells que mostrin la seva entrada del monestir s’emmarca en les accions promocionals del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí per tal d’incrementar la seva coneixença arreu i, alhora, augmentar els seus visitants.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres