Els alumnes de la Conca de Barberà aprenen el respecte a la natura i al medi ambient

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els alumnes de 3r i 4t d’educació primària dels centres escolars de la Conca de Barberà estan realitzant un taller sobre residus que impulsa el Consell Comarcal dins el Pla d’activitats d’educació ambiental.
En aquests tallers, els alumnes aprenen el respecte a la natura i al medi ambient tot fent una activitat divertida. Així, se’ls ensenya com utilitzar els contenidors de recollida selectiva, fer compres responsables i sostenibles, amb productes de proximitat, etc.
En total, faran l’activitat fins a quatre-cents alumnes de la comarca i, per ara, ja són més de dos-cents els que han gaudit del taller. Els alumnes que ja l’han realitzat són dels centres M. D. del Carme de Santa Coloma de Queralt, l’Escola Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt, l’Escola Antoni Tous de Pira, l’Escola Valldemur de Barberà de la Conca, Les Muralles de Montblanc i l’EEE Tilmar de Montblanc.
En aquests tallers, els alumnes aprenen el respecte a la natura i al medi ambient tot fent una activitat divertida. Així, se’ls ensenya com utilitzar els contenidors de recollida selectiva, fer compres responsables i sostenibles, amb productes de proximitat, etc.
En total, faran l’activitat fins a quatre-cents alumnes de la comarca i, per ara, ja són més de dos-cents els que han gaudit del taller. Els alumnes que ja l’han realitzat són dels centres M. D. del Carme de Santa Coloma de Queralt, l’Escola Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt, l’Escola Antoni Tous de Pira, l’Escola Valldemur de Barberà de la Conca, Les Muralles de Montblanc i l’EEE Tilmar de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
