La Conca de Barberà registra un augment en el nombre d’aturats els dos primers mesos del 2014

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquesta setmana s’han donat a conèixer de la mà del Servei Català d’Ocupació les xifres de l’atur arreu i, tot i que al nostre país les xifres sembla que van baixant en els dos últims mesos, a la comarca de la Conca de Barberà succeeix el contrari i s’ha passat de 1.439 aturats amb què es tancava l’any als 1.446 al gener i 1.474 al febrer. Així, doncs, la Conca de Barberà ha registrat un lleuger augment en el nombre de persones aturades respecte del mes anterior, cosa que ha passat en els dos primers mesos d’aquest 2014.

Les poblacions de la Conca de Barberà on ha augmentat l’atur han estat Barberà de la Conca, Blancafort, l’Espluga de Francolí, Montblanc, Pira, Santa Coloma de Queralt, Pontils i Vilaverd.

D’altra banda, han tingut un descens en el nombre d’aturats les poblacions de Conesa, Llorac, Rocafort de Queralt, Sarral, Solivella, Vallclara i Vimbodí i Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres