Xerrades a la Conca per a joves interessats a formar-se, treballar, fer voluntariat o un intercanvi a l’estranger

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove Conca de Barberà, en col·laboració amb la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, ha organitzat unes xerrades per donar a conèixer les possibilitats que tenen els joves de marxar a formar-se, treballar, fer un voluntariat o un intercanvi a l’estranger.

A més, s’aprofitarà la xerrada per explicar el nou programa europeu Erasmus Plus, que té com a objectiu millorar les qualificacions i l’ocupabilitat i modernitzar l’educació, la formació i el treball juvenil a Europa.

L’activitat es titula “Sóc jove i vull anar a l’estranger” i es durà a terme en diferents poblacions de la comarca:
- A Montblanc, a la Biblioteca Comarcal Conangla i Fontanilles, aquest divendres 7 de març.
- A Santa Coloma de Queralt, a la sala d’àudio del Castell dels Comtes, el dia 14 de març.
- A Sarral, a la sala d’exposicions de la Casa de l’Hospital, el dia 21 de març.
- A Vimbodí i Poblet, a la llar d’avis, el 28 de març.
- A l’Espluga de Francolí, a la sala Llucià Navarro, el proper 4 d’abril.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres