Més de dos-cents alumnes han participat a les xerrades de primers auxilis organitzades per l’Oficina Jove

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Durant el mes de febrer es van organitzar diversos tallers i xerrades de prevenció i primers auxilis adreçats a alumnes de 3r d’ESO dels centres de secundària de la comarca i de 2n al centre de secundària de Santa Coloma de Queralt.

En total, s’han realitzat fins a vuit xerrades als centres de secundària de Montblanc pel Jordi Garrido, Bomber de la Generalitat; al centre de secundària de l’Espluga per l’Antoni Morlans, Bomber de la Generalitat; i al centre de secundària de Santa Coloma per l’Anna Aymerich infermera i agent de salut del programa Salut i Escola de l’ABS de Santa Coloma de Queralt.

Entre altres, els alumnes han posat a la pràctica la Posició Lateral de Seguretat i el tractament de talls i cremades. A l’acabar el curs, van realitzar un qüestionari d’avaluació de l’activitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres