Els veterans montblanquins perden contra el Borges

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els veterans del Club Futbol Montblanc van jugar aquest cap de setmana contra l’equip del Borges del Camp en un partit molt igualat, però que va acabar amb derrota montblanquina amb un resultat final d’1 a 2.
En cap moment es va veure els jugadors del Montblanc còmodes sobre el terreny de joc. La primera part es va jugar amb força intensitat i, cap als darrers minuts d’aquesta, el Montblanc va encetar el marcador, però, poc després, els jugadors del Borges van marcar el gol de l’empat.
A la segona part, el Borges va ser el clar dominant del joc i va comptar amb diverses ocasions, tot i així, els de la Conca van defensar la seva porteria en tot moment. No obstant això, quan semblava que el resultat estava sentenciat, el Borges va aconseguir entrar un gol bastant dubtós que li donava la victòria.
Amb aquest resultat, els montblanquins trencaven la ratxa de quatre partits seguits sense perdre.
En cap moment es va veure els jugadors del Montblanc còmodes sobre el terreny de joc. La primera part es va jugar amb força intensitat i, cap als darrers minuts d’aquesta, el Montblanc va encetar el marcador, però, poc després, els jugadors del Borges van marcar el gol de l’empat.
A la segona part, el Borges va ser el clar dominant del joc i va comptar amb diverses ocasions, tot i així, els de la Conca van defensar la seva porteria en tot moment. No obstant això, quan semblava que el resultat estava sentenciat, el Borges va aconseguir entrar un gol bastant dubtós que li donava la victòria.
Amb aquest resultat, els montblanquins trencaven la ratxa de quatre partits seguits sense perdre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
