La Secció Ciclista del Casal de Montblanc inicia la temporada

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Secció Ciclista del Casal de Montblanc va iniciar el cap de setmana passat la temporada amb un recorregut per les carreteres de la comarca de la Conca de Barberà i, tot seguit, un esmorzar a Prenafeta.
Així, doncs, donaven el tret de sortida d’aquesta temporada i es van repartir les llicències i es va presentar el calendari d’enguany.
Aquest calendari començarà el 31 de maig amb la Pujada a Andorra, una sortida ja típica que consta de 170 km. També hi haurà, entre altres, una sortida a Peníscola el 19 de juliol, aquesta serà de 150 km. Tancarà la temporada la crono de Montblanc-Prenafeta.
Així, doncs, donaven el tret de sortida d’aquesta temporada i es van repartir les llicències i es va presentar el calendari d’enguany.
Aquest calendari començarà el 31 de maig amb la Pujada a Andorra, una sortida ja típica que consta de 170 km. També hi haurà, entre altres, una sortida a Peníscola el 19 de juliol, aquesta serà de 150 km. Tancarà la temporada la crono de Montblanc-Prenafeta.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
