Un taller sobre els mitjans de comunicació als centres educatius de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Col·legi de Periodistes de Catalunya i l’Obra Social “la Caixa” han iniciat el programa “La premsa a les escoles” per tal que els alumnes participants coneguin els mitjans de comunicació. També es busca formar els qui seran els futurs lectors de la premsa i, per això, es pretén promoure el respecte al pluralisme informatiu i que vegin la importància dels mitjans de comunicació.
Dilluns 10 de març es va realitzar la primera xerrada a l’Institut Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt a càrrec de la periodista Cori Sebastià, llicenciada en Ciències de la Informació.
La iniciativa també es desenvolupa a altres centres com l’Institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí o el Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc.
Dilluns 10 de març es va realitzar la primera xerrada a l’Institut Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt a càrrec de la periodista Cori Sebastià, llicenciada en Ciències de la Informació.
La iniciativa també es desenvolupa a altres centres com l’Institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí o el Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
