Josep Andreu demana que les noves rodalies siguin l’inici d’una expansió que faci arribar el servei a Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Davant l’anunci de la implantació de les noves rodalies territorials a partir del 20 de març, l’alcalde de Montblanc i diputat d’ERC per Tarragona al Parlament de Catalunya ha qualificat d’insuficients les rodalies que s’activaran. Andreu apunta que “Des d’ERC ens alegrem per les poblacions que estaran enllaçades en l’oferta presentada, sobretot pels usuaris entre Tarragona, Reus i el Vendrell, però exigim que això sigui l’inici d’una expansió posterior que faci arribar el servei a Valls i Montblanc, per un cantó, també al Priorat, per l’altre, i que hi hagi una planificació que doni un servei de similars característiques per als usuaris del sud de Cambrils”, ha manifestat Josep Andreu.

Apunten que ERC de sempre ha defensat un sistema de Rodalies d’un abast real del Camp de Tarragona. Per això,  l’alcalde montblanquí vol creure que el que entrarà en servei el 20 de març és “l’inici i no una oferta tancada i barrada d’un servei que ha d’esdevenir òptim i això passa per atendre les peticions legítimes i raonables de les poblacions de l’Alt Camp, la Conca de Barberà, el Priorat i els municipis costaners del Baix Camp”. Andreu també ha afegit que “aquesta demanda d’un servei ferroviari de transport públic s’empelta amb la reivindicació de les Terres de l’Ebre, on tenen un servei molt pitjor que aquí”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres