L’Ajuntament de Blancafort ajudarà amb 100 euros cada alumne inscrit a l’escola del municipi en el curs 2014-2015

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Blancafort ha habilitat una dotació de 100 euros per subvencionar cada alumne inscrit i assistent a l’escola del municipi. Es tracta d’una ajuda de 100 euros que el consistori de Blancafort abonarà als alumnes que acreditin la seva inscripció a l’escola del municipi durant tot el curs escolar 2014-2015. Aquesta quantitat abonada es podrà destinar a despeses, per exemple, el vestuari escolar, llibres material addicional, etc.

Les sol·licituds es podran presentar a la Secretaria de l’Ajuntament de Blancafort una vegada feta la inscripció definitiva a l’escola.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres