400 diables s’apunten a la festa dels 30 anys dels Dimonis de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Dimonis de Montblanc enguany celebren els 30 anys d’ençà de la seva creació i aquest dissabte 15 de març han encetat els actes per festejar-ho, ni més ni menys, que amb una timbalada i un correfoc comarcal.
A partir de les cinc de la tarda ja ha començat la concentració de diverses colles convidades per participar en l’exhibició, un repertori de tocs conjunts i, tot seguit, el correfoc, ben animat, pels carrers de la capital de la Conca de Barberà.Colla a colla han realitzat una exhibició una per una durant un parell d'hores, acabant amb una timbalada conjunta. La plaça ha quedat petita i inclús ha sonat la cançó "anys i anys" per celebrar els 30 anys dels dimonis de Montblanc.
Junt amb els Dimonis de Montblanc es comptava amb la participació de les colles convidades dels Diables de l’espelunca diabòlica de l’Espluga de Francolí, els Diables Keresus de Santa Coloma de Queralt, els Diables pirats pel foc de Pira, els Diables rigor mortis de Solivella. En total, uns 400 diables.
Tot plegat, com dèiem, una bona manera de començar els actes de celebració d’aquests trenta anys de Dimonis a Montblanc i que no és més que l’inici ja que l’entitat té intenció de realitzar més activitats durant l’any. A més, com a novetat d’aquest aniversari, presenten nova imatge amb la renovació del vestuari. I és que, tal com apuntava a aquesta redacció el president dels Dimonis de Montblanc, Marcel Folch, “cada dia no es fan trenta anys d’història. Volem agrair tots aquest anys amb un aniversari molt bonic i familiar”.
A partir de les cinc de la tarda ja ha començat la concentració de diverses colles convidades per participar en l’exhibició, un repertori de tocs conjunts i, tot seguit, el correfoc, ben animat, pels carrers de la capital de la Conca de Barberà.Colla a colla han realitzat una exhibició una per una durant un parell d'hores, acabant amb una timbalada conjunta. La plaça ha quedat petita i inclús ha sonat la cançó "anys i anys" per celebrar els 30 anys dels dimonis de Montblanc.
Junt amb els Dimonis de Montblanc es comptava amb la participació de les colles convidades dels Diables de l’espelunca diabòlica de l’Espluga de Francolí, els Diables Keresus de Santa Coloma de Queralt, els Diables pirats pel foc de Pira, els Diables rigor mortis de Solivella. En total, uns 400 diables.
Tot plegat, com dèiem, una bona manera de començar els actes de celebració d’aquests trenta anys de Dimonis a Montblanc i que no és més que l’inici ja que l’entitat té intenció de realitzar més activitats durant l’any. A més, com a novetat d’aquest aniversari, presenten nova imatge amb la renovació del vestuari. I és que, tal com apuntava a aquesta redacció el president dels Dimonis de Montblanc, Marcel Folch, “cada dia no es fan trenta anys d’història. Volem agrair tots aquest anys amb un aniversari molt bonic i familiar”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
