Visita dels alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Joan Amigó a la depuradora d’aigües residuals i el Centre Comarcal de Tractament de Residus Municipals

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una trentena d’alumnes de tercer d’ESO de l’IES Joan Amigó de l’Espluga de Francolí van visitar el divendres passat l’estació depuradora d’aigües residuals del municipi. Allà, van conèixer el funcionament de la depuradora.

Tot seguit, en la mateixa sortida, els alumnes van visitar també les instal·lacions del Centre Comarcal de Tractament de Residus Municipals, lloc on també van aprendre el funcionament del dipòsit controlat i de la planta de compostatge.

El Servei de Medi Ambient del Consell ofereix a tots els centres d’ensenyament i associacions de la comarca visites guiades a les diferents instal·lacions que gestionen, des de les esmentades depuradores d’aigües residuals, el dipòsit controlat i la planta de compostatge del Centre de Residus Municipals i les deixalleries.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres