Òscar Palau, a les “Conferències cap a la independència” de l’Espluga

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’espluguí Òscar Palau serà el proper ponent a prendre part de les “Conferències cap a la Independència”, que organitza l’Espluga de Francolí per la Independència.

La xerrada es farà aquest divendres 21 de març a les set de la tarda a l’Auditori Carulla Font de l’Espluga de Francolí.

Cal recordar que aquesta és una més de les xerrades que ha organitzat l’Espluga de Francolí per la Independència, un cicle pel qual han passat ponents com Jordi Bages-Querol, Vicent Parlat, Germà Bel, Josep Cruanyes i Ferran Espada.

En aquest cas, com dèiem, serà l’espluguí Òscar Palau, periodista que des de fa dos anys segueix de prop el procés sobiranista català des de la secció de Política d’El Punt Avui.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres