Els Traginers de Vilaverd, als Tres Tombs de Tarragona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El cap de setmana passat, els Traginers de Vilaverd van ser presents a la festa dels Tres Tombs que se celebrava a Tarragona. De bon matí, a les nou, hi va haver l’esmorzar del traginer i, després de guarnir els cavalls, s’iniciaven els Tres Tombs a partir de dos quarts de dotze.
Va ser una festa molt bonica en què tant van gaudir els mateixos traginers com tota la gent que hi havia al llarg del recorregut observant el seu pas. Un dels indrets més concorreguts va ser la Rambla Nova, a més, banda i banda d’aquest passeig es veia ple de carruatges i participants en aquesta festa.
Els traginers de Vilaverd, que hi van participar amb un carro tirat per tres cavalls, van ser els únics representants de la Conca de Barberà als Tres Tombs de Tarragona.
Va ser una festa molt bonica en què tant van gaudir els mateixos traginers com tota la gent que hi havia al llarg del recorregut observant el seu pas. Un dels indrets més concorreguts va ser la Rambla Nova, a més, banda i banda d’aquest passeig es veia ple de carruatges i participants en aquesta festa.
Els traginers de Vilaverd, que hi van participar amb un carro tirat per tres cavalls, van ser els únics representants de la Conca de Barberà als Tres Tombs de Tarragona.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
