Plantada d’arbres a l’entorn de la Capelleta de Sant Magí

Santa Coloma de Queralt

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dilluns 17 de març es va fer una plantada d’arbres a l’entorn de la Capelleta de Sant Magí de Santa Coloma de Queralt, en la qual van participar els alumnes de cinquè de les escoles Cor de Roure i Mare de Déu del Carme.

Els alumnes van fer la plantada en grups de tres o quatre i hi van plantar un centenar d’alzines. D’aquí a uns dies als arbres apadrinats se’ls posarà una etiqueta amb tots els noms de totes les persones –nens, nenes i grans– que van plantar l’arbre.

A més, tots els participants van rebre informació amb una breu història de la Capelleta així com explicació del camí que havien fet per pujar-hi.

Acabada l’activitat, es va fer un berenar de coca i xocolata.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres