Plantada d’arbres a l’entorn de la Capelleta de Sant Magí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dilluns 17 de març es va fer una plantada d’arbres a l’entorn de la Capelleta de Sant Magí de Santa Coloma de Queralt, en la qual van participar els alumnes de cinquè de les escoles Cor de Roure i Mare de Déu del Carme.
Els alumnes van fer la plantada en grups de tres o quatre i hi van plantar un centenar d’alzines. D’aquí a uns dies als arbres apadrinats se’ls posarà una etiqueta amb tots els noms de totes les persones –nens, nenes i grans– que van plantar l’arbre.
A més, tots els participants van rebre informació amb una breu història de la Capelleta així com explicació del camí que havien fet per pujar-hi.
Acabada l’activitat, es va fer un berenar de coca i xocolata.
Els alumnes van fer la plantada en grups de tres o quatre i hi van plantar un centenar d’alzines. D’aquí a uns dies als arbres apadrinats se’ls posarà una etiqueta amb tots els noms de totes les persones –nens, nenes i grans– que van plantar l’arbre.
A més, tots els participants van rebre informació amb una breu història de la Capelleta així com explicació del camí que havien fet per pujar-hi.
Acabada l’activitat, es va fer un berenar de coca i xocolata.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
