L’infantil femení del CT Montblanc, campió de Catalunya categoria Argent

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les jugadores de l’infantil femení del CT Montblanc, format per les jugadores Anna i Alba Martínez, Lara Balcells i Marta Dalmau, van proclamar-se campiones de Catalunya en categoria Argent en el torneig disputat contra el CT Andrés Gimeno de Castelldefels per un 2-3.

En els partits disputats l’Alba va guanyar el seu, però l’Anna i la Marta van perdre. Pel que fa a la Lara, va remuntar al final del partit i el va acabar guanyant, fet que va donar força a les germanes Anna i Alba Martínez, que van guanyar amb contundència els dobles.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres