Tres alumnes de l’Institut Joan Amigó, a la segona fase del Fem Matemàtiques

L'Espluga de Francolí

Les alumnes seleccionades.
Les alumnes seleccionades.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un projecte presentat al Fem Matemàtiques de tres alumnes de l’Institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí ha estat seleccionat per participar a la segona fase del concurs.

Es tracta d’una activitat en la qual va participar el centre amb els alumnes de segon d’ESO i que es dirigeix a apassionants per investigar, pensar, resoldre problemes, enigmes, etc. S’organitza en forma de concurs de la mà de la Federació d’Ensenyaments de Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT) i consta de tres fases.

Ara les tres alumnes seleccionades participaran a la segona fase que es celebrarà a Lleida el proper 2 d’abril juntament amb uns altres 17 centres seleccionats de les comarques meridionals (Tarragona, Terres de l’Ebre i Lleida). En total, hi participaran uns 170 alumnes, entre els quals se seleccionaran els participants a la fase final de tot Catalunya.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres