Les Piles enceta les conferències del Tricentenari a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El municipi de les Piles acollirà la primera de les conferències que es faran sobre el Tricentenari a la Conca de Barberà impulsades pel Consell Comarcal i el Centre d’Estudis de la comarca
L’acte serà el dissabte 29 de març al vespre dins el cicle de xerrades que sobre la Guerra de Successió i la posterior posta en marxa dels ajuntaments borbònics, unes conferències que seran impartides a una quinzena de municipis per Gabriel Serra, historiador i cap de l’Àrea de Cultura del Consell Comarcal.
A banda, el Consell Comarcal i el Centre d’Estudis han coeditat el treball Els homes de Felip V. Els ajuntaments borbònics de la Conca de Barberà (1714-1738), l’autor del qual és Gabriel Serra. És previst que l’obra es presenti el dia 6 d’abril al Museu Comarcal de la Conca de Barberà.
L’acte serà el dissabte 29 de març al vespre dins el cicle de xerrades que sobre la Guerra de Successió i la posterior posta en marxa dels ajuntaments borbònics, unes conferències que seran impartides a una quinzena de municipis per Gabriel Serra, historiador i cap de l’Àrea de Cultura del Consell Comarcal.
A banda, el Consell Comarcal i el Centre d’Estudis han coeditat el treball Els homes de Felip V. Els ajuntaments borbònics de la Conca de Barberà (1714-1738), l’autor del qual és Gabriel Serra. És previst que l’obra es presenti el dia 6 d’abril al Museu Comarcal de la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
