Bona participació en el cap de setmana de la campanya “Signa un vot per la Independència” a la comarca

Recollida de vots a Montblanc.
Recollida de vots a Montblanc.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els municipis de la Conca de Barberà també van participar el cap de setmana passat (22 i 23 de març) en la campanya “Signa un vot per la Independència” amb diversos punts situats a Barberà de la Conca, Montblanc, Vimbodí i Poblet i a Poblet. En tots els punts que es van instal·lar, la recollida va ser un èxit.

Cal recordar que aquesta iniciativa és una proposta de l’Assemblea Nacional Catalana, que va organitzar una recollida massiva de vots arreu del territori. L’objectiu és incentivar els ciutadans que exerceixin el dret de petició reconegut per l’Estat de Catalunya i la Constitució espanyola, que permet exercir el dret a la lliure determinació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres