Quatre alumnes de l’Institut Martí l’Humà, a la segona fase del “Fem Matemàtiques”

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Institut Martí l’Humà de Montblanc també tindrà representació a la segona fase del concurs “Fem Matemàtiques”. Serà gràcies a la participació de les alumnes de 2n d’ESO del centre Anna Arnanz, Laia Borràs, Ariadna Clavero i Maria Quiles.

Les quatre alumnes de l’Institut Martí l’Humà van realitzar amb èxit la primera fase del concurs, que es fa al mateix centre i, ara, participaran a la segona fase, la qual es durà a terme el dia 2 d’abril a Lleida. En aquesta segona fase, hauran de fer tres proves de resolució de problemes (una individual i dues en grup), a més, assistiran a conferències i activitats de caràcter lúdic i matemàtic.

Recordem que el “Fem Matemàtiques” és una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya) que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de primària i primer cicle de l’ESO.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres