Vint anys del Club Atlètic Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest 2014 el Club Atlètic Montblanc (CAM) arriba al seu vintè aniversari, una data que volen celebrar amb diversos actes.
El primer de tots aquests actes ja es va fer diumenge passat amb un dinar que donava el tret de sortida a aquest vintè aniversari i en el qual es van reunir més d’una setantena de socis. L’acte va servir per presentar els actes que aquest 2014 s’han organitzat per celebrar els 20 anys.
Així, a més de les curses i caminades que es fan de forma regular a l’entitat, s’ha decidit aquest any recuperar la Cursa de Relleus de les entitats montblanquines, que es faria el 12 de juliol. També es vol fer una cursa d’orientació urbana, una cursa de marxa nòrdica, una trobada de clubs d’atletisme de la comarca o, entre altres, un sopar per commemorar aquests 20 anys.
Aquest dissabte, el primer acte
Ja serà aquest dissabte 5 d’abril quan tindrà lloc un acte d’aquest vintè aniversari del Club Atlètic Montblanc. Serà a la sala d’actes del Museu Arxiu amb la presentació i xerrada sobre el documental “Town of Runners” a càrrec de Jordi Pou, membre d’AFNE Etiòpia. També es farà una exposició de fotos. L’acte serà a les set de la tarda.
Pel que fa a aquest diumenge 6 d’abril, es farà la sortida al Montsant.
El primer de tots aquests actes ja es va fer diumenge passat amb un dinar que donava el tret de sortida a aquest vintè aniversari i en el qual es van reunir més d’una setantena de socis. L’acte va servir per presentar els actes que aquest 2014 s’han organitzat per celebrar els 20 anys.
Així, a més de les curses i caminades que es fan de forma regular a l’entitat, s’ha decidit aquest any recuperar la Cursa de Relleus de les entitats montblanquines, que es faria el 12 de juliol. També es vol fer una cursa d’orientació urbana, una cursa de marxa nòrdica, una trobada de clubs d’atletisme de la comarca o, entre altres, un sopar per commemorar aquests 20 anys.
Aquest dissabte, el primer acte
Ja serà aquest dissabte 5 d’abril quan tindrà lloc un acte d’aquest vintè aniversari del Club Atlètic Montblanc. Serà a la sala d’actes del Museu Arxiu amb la presentació i xerrada sobre el documental “Town of Runners” a càrrec de Jordi Pou, membre d’AFNE Etiòpia. També es farà una exposició de fotos. L’acte serà a les set de la tarda.
Pel que fa a aquest diumenge 6 d’abril, es farà la sortida al Montsant.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
