Dissabte 5 d’abril, Concert Comarcal de Primavera al Santuari de Sant Magí de la Brufaganya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les Escoles de Música de la Conca de Barberà han organitzat sota el guiatge del Consell Comarcal de la comarca el Concert Comarcal de Primavera per aquest dissabte 5 d’abril a dos quarts de set de la tarda.
En aquesta ocasió, el concert tindrà lloc al Santuari de Sant Magí de la Brufaganya, Pontils, i hi prendran part l’Escola Municipal de Música de l’Espluga de Francolí, l’Escola Municipal de Música de Montblanc i l’Escola Municipal de Música de Santa Coloma de Queralt.
Les tres escoles municipals de música de la comarca oferiran un repertori fresc i actual de la mà dels seus alumnes que, com a novetat d’enguany, a més de ser un intercanvi d’alumnes i professors també hi haurà un intercanvi d’instrumentistes i els tres músics de les tres escoles respectivament interpretaran un parell de cançons de piano a sis mans.
En aquesta ocasió, el concert tindrà lloc al Santuari de Sant Magí de la Brufaganya, Pontils, i hi prendran part l’Escola Municipal de Música de l’Espluga de Francolí, l’Escola Municipal de Música de Montblanc i l’Escola Municipal de Música de Santa Coloma de Queralt.
Les tres escoles municipals de música de la comarca oferiran un repertori fresc i actual de la mà dels seus alumnes que, com a novetat d’enguany, a més de ser un intercanvi d’alumnes i professors també hi haurà un intercanvi d’instrumentistes i els tres músics de les tres escoles respectivament interpretaran un parell de cançons de piano a sis mans.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
