L’historiador montblanquí Gabriel Serra presenta el seu llibre aquest diumenge

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’historiador montblanquí Gabriel Serra presentarà aquest diumenge al Museu Comarcal de Montblanc el seu llibre Els homes de Felip V. Els ajuntaments borbònics de la Conca de Barberà (1714-1738), que analitza la posada en marxa dels ajuntaments borbònics de la Conca de Barberà i la seva organització i funcionament. També inclou un annex final amb una cronologia dels esdeveniments bèl·lics que van tenir lloc a la comarca durant la Guerra de Successió.
En l’acte de presentació de diumenge al Museu Comarcal de Montblanc hi prendrà part el propi autor del llibre, Gabriel Serra, juntament amb el president del Centre, Josep M. Grau, i el president del Consell Comarcal, Ramon Borràs; a més de l’autor del pròleg, l’historiador i alcalde de Rocafort de Queralt, Valentí Gual.
En l’acte de presentació de diumenge al Museu Comarcal de Montblanc hi prendrà part el propi autor del llibre, Gabriel Serra, juntament amb el president del Centre, Josep M. Grau, i el president del Consell Comarcal, Ramon Borràs; a més de l’autor del pròleg, l’historiador i alcalde de Rocafort de Queralt, Valentí Gual.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
