La Ruta del Cister es promociona al Saló Internacional de Turisme de Catalunya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana la Ruta del Cister és present al 23è Saló Internacional de Turisme a Catalunya que té lloc del 4 al 6 d’abril al recinte de Montjuïc de Barcelona.

La participació de La Ruta (Consells Comarcals de l’Alt Camp, la Conca de Barberà i l’Urgell) en aquesta fira respon al conveni conjunt amb les destinacions turístiques de la Costa Daurada tant d’interior com del litoral, coordinat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona - Costa Daurada; també mitjançant la participació conjunta amb el Patronat de Turisme Ara Lleida de la Diputació de Lleida.

Cal apuntar que, en aquest Saló Internacional de Turisme de Catalunya, es compta amb 1.068 expositors i s’hi calculen uns 101.230 visitants i 4.158 visitants professionals.
 
L’oferta del saló engloba, d’una banda, tots els actors que poden intervenir a l’hora d’organitzar un viatge, totes les opcions existents de maneres de viatjar, turisme cultural, enoturisme, gastronomia, senderisme, etc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres