El Club Bàsquet Montblanc fa una sortida al Palau Blaugrana

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El cap de setmana passat un centenar de jugadors, entrenadors, directius, pares i simpatitzants del Club Bàsquet Montblanc van fer una sortida al Palau Blaugrana per gaudir del partit de la lliga ACB entre el FC Barcelona i el Bilbao Basket que va acabar amb un clar 104-75 i que va estar ple de grans jugades.
Els participants d’aquesta sortida, a més, van poder saludar els jugadors, gaudir de ben a prop de les esmaixades, fer fotografies i, també, fer-se una fotografia amb l’equip blaugrana.
Durant la tornada, i un cop tots pujats als dos autocars que van omplir per aquesta sortida, es va fer el sorteig de dues samarretes del Barça.
Els participants d’aquesta sortida, a més, van poder saludar els jugadors, gaudir de ben a prop de les esmaixades, fer fotografies i, també, fer-se una fotografia amb l’equip blaugrana.
Durant la tornada, i un cop tots pujats als dos autocars que van omplir per aquesta sortida, es va fer el sorteig de dues samarretes del Barça.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
