Rafel Nadal presentarà a l’Espluga de Francolí ‘Quan en dèiem xampany’

L'Espluga de Francolí

Portada del llibre
Portada del llibre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El periodista i escriptor nascut a Girona Rafel Nadal presentarà, el proper divendres 11 d’abril a l’Espluga de Francolí, el seu llibre Quan en dèiem xampany. L’acte tindrà lloc a la sala d’actes del Museu de la Vida Rural de l’Espluga, a les set de la tarda, i comptarà amb la presència del propi autor a més del director de la Fundació Lluís Carulla, Carles Duarte, i l’escriptor Jordi Llavina.

Així, Rafel Nadal vindrà a la Conca de Barberà a presentar la seva última obra, que publica després de l’edició de memòria Quan érem feliços. En aquest nou llibre, Nadal parla de la vida del seu besavi, Francisco Oller, i l’origen de la seva saga familiar en els cent anys més convulsos de la història d’Europa. Una vida lligada al món del suro i del xampany, que transcorre entre Cassà de la Selva i Reims, exposant les diferències entre el glamour de la societat europea i el món més rural i feréstec de les comarques gironines des de finals del segle XIX fins a final de la Segona Guerra Mundial.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres