Delegats comarcals per representar la Conca en el VII Congrés Nacional de la Gent Gran

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja estan nomenats els cinc delegats que representaran la Conca de Barberà en el VII Congrés Nacional de la Gent Gran. L’acte de nomenament es va desenvolupar al Consell Comarcal i va ser presidit per la Sra. Anna Vendrell Maños, directora dels Serveis Territorials de Tarragona del Departament de Benestar Social i Família, i el Sr. Valentí Gual, conseller comarcal d’Acció Comunitària i president del Consell Consultiu de la Gent Gran de la comarca.
Els escollits per representar la nostra comarca són Nativitat Moncusí i Josefina Armejach, de l’Associació de Jubilats de Santa Coloma de Queralt, Miquel Vidal i Emili Griñó, de l’Associació de Jubilats de Rocafort de Queralt i la Sra. Josepa Magre, delegada comarcal de l’Associació de Jubilats de Sarral. Tots ells, elegits per votació per totes les associacions de jubilats que formen part del Consell Consultiu de la Gent Gran.
El VII Congrés de la Gent Gran se celebrarà al mes d’octubre.
Els escollits per representar la nostra comarca són Nativitat Moncusí i Josefina Armejach, de l’Associació de Jubilats de Santa Coloma de Queralt, Miquel Vidal i Emili Griñó, de l’Associació de Jubilats de Rocafort de Queralt i la Sra. Josepa Magre, delegada comarcal de l’Associació de Jubilats de Sarral. Tots ells, elegits per votació per totes les associacions de jubilats que formen part del Consell Consultiu de la Gent Gran.
El VII Congrés de la Gent Gran se celebrarà al mes d’octubre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
