S’organitza una trobada de joves de Pira

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Pira junt amb el Servei de dinamització juvenil del Consell Comarcal de la Conca de Barberà han organitzat pel proper dilluns 14 d’abril una trobada de joves del municipi.
Aquesta trobada, que es realitza aprofitant les vacances escolars de setmana santa, té l’objectiu de detectar les necessitats i inquietuds dels joves de Pira. També es vol preparar un programa d’activitats anual i buscar activitats en les quals els joves del poble s’hi impliquin i hi puguin participar.
La trobada es farà al local Social a dos quarts de dotze del migdia del dilluns 14 d’abril.
Aquesta trobada, que es realitza aprofitant les vacances escolars de setmana santa, té l’objectiu de detectar les necessitats i inquietuds dels joves de Pira. També es vol preparar un programa d’activitats anual i buscar activitats en les quals els joves del poble s’hi impliquin i hi puguin participar.
La trobada es farà al local Social a dos quarts de dotze del migdia del dilluns 14 d’abril.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
