Una seixantena de músics, al Concert Comarcal de Primavera

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les tres escoles municipals de música de la comarca (Montblanc, l’Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt) van celebrar al Santuari de Sant Magí de la Brufaganya (Pontils) el Concert Comarcal anual.
El concert va començar a dos quarts de set de la tarda amb una primera actuació de l’Escola Municipal de Música de Santa Coloma de Queralt. Tot seguit, hi va haver una de les novetats de la trobada d’enguany, un intercanvi d’instrumentistes, ja que tres alumnes de piano de cada escola van tocar junts. Després va ser el torn de l’Escola Municipal de Música de Montblanc i, a continuació, un segon intercanvi d’instrumentistes. La darrera escola d’actuar va ser l’Escola Municipal de Música de l’Espluga de Francolí.
Per acabar, es va fer un cant comú, El cant de la Sardana, amb la participació de tots els alumnes i professors, cosa que implica uns seixanta músics que van tocar davant de les cent cinquanta persones que hi havia de públic.
El concert va començar a dos quarts de set de la tarda amb una primera actuació de l’Escola Municipal de Música de Santa Coloma de Queralt. Tot seguit, hi va haver una de les novetats de la trobada d’enguany, un intercanvi d’instrumentistes, ja que tres alumnes de piano de cada escola van tocar junts. Després va ser el torn de l’Escola Municipal de Música de Montblanc i, a continuació, un segon intercanvi d’instrumentistes. La darrera escola d’actuar va ser l’Escola Municipal de Música de l’Espluga de Francolí.
Per acabar, es va fer un cant comú, El cant de la Sardana, amb la participació de tots els alumnes i professors, cosa que implica uns seixanta músics que van tocar davant de les cent cinquanta persones que hi havia de públic.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
