Cent quaranta participants, en la Mitja Marató i la Cursa de 5 km de Blancafort

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Blancafort va celebrar el cap de setmana passat una nova edició de la Mitja Marató i, també per primer cop, la cursa de 5 km. En total, van participar en ambdues curses cent quaranta participants.

Els guanyadors de la Mitja van ser els vallencs Xavi Garcia en un final molt renyit i emocionant, i Dolça Ollé en categoria femenina. En la cursa de 5 km, els guanyadors van ser Jordi Serrano i Judith Rovira.

L’organització vol agrair la col·laboració de tots els patrocinadors de l’acte i també l’esforç de tots els voluntaris i amics que també hi van donar un cop de mà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres