Concert de primavera de la Coral Flor de Lis a Amposta

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Preparats pels concerts i actuacions propis de la setmana santa on, entre altres, hi ha les caramelles, la Coral Flor de Lis va realitzar el diumenge passat un concert de primavera a Amposta.
En aquesta jornada, la coral montblanquina va realitzar un seguit d’activitats junt amb la Coral de la Terra de Reus i la coral Ampostina Aquae. Així tots els participants van fer una excursió pel Delta de l’Ebre i van visitar els arrossars, les salines, les barraques de fusta i van gaudir de la biodiversitat d’aquest entorn natural únic.
A la tarda les tres corals van fer el Concert de Primavera a l’Auditori de la Fila, que és la Societat musical de la Unió Filharmònica d’Amposta. Va ser un gran concert, amb una gran varietat de cançons per part de les tres corals.
En aquesta jornada, la coral montblanquina va realitzar un seguit d’activitats junt amb la Coral de la Terra de Reus i la coral Ampostina Aquae. Així tots els participants van fer una excursió pel Delta de l’Ebre i van visitar els arrossars, les salines, les barraques de fusta i van gaudir de la biodiversitat d’aquest entorn natural únic.
A la tarda les tres corals van fer el Concert de Primavera a l’Auditori de la Fila, que és la Societat musical de la Unió Filharmònica d’Amposta. Va ser un gran concert, amb una gran varietat de cançons per part de les tres corals.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
